Vaše přání, připomínky

  1. Když se mi něco v Rytmusu nebude líbit, můžu to někomu říct.

  2. I když jsem spokojený, ale chci něco změnit, můžu to také říct.

  3. Řeknu to pracovníkovi, kterému budu chtít.

  4. Když to nebudu chtít říct sám, může to za mě říct někdo jiný.

  5. Když to nebudu chtít říct, můžu to napsat.

  6. Když nebudu chtít, nemusím se podepsat.

  7. Odpověď se dozvím nejdéle do měsíce.

  8. Dopis můžu dát do označené poštovní schránky na budově.

  9. Když se nepodepíši, odpověď najdu na nástěnce v prvním patře.

  10. Když nebudu s odpovědí spokojený, můžu se obrátit na ředitele organizace.
    Adresa na ředitele je: F. V. Mareše 2056, 256 01 Benešov
    Telefonní číslo je: 773 391 187

  11. Když nebudu s odpovědí ředitele spokojený, můžu se obrátit na veřejného ochránce práv, který mi poradí, jak mám postupovat dál.
    Veřejný ochránce práv sídlí v Brně.
    Adresa na veřejného ochránce je: Údolní 39, 602 00 Brno.
    Telefonní číslo je: 542 542 111